Progress OpenEdge onderhoud en beheer

Onderhoud en beheer van Progress OpenEdge-applicaties

Ontzorging van onderhoud en beheer op je Progress OpenEdge-applicatie

Technische ontzorging

Wil je technisch weinig omkijken naar je applicaties hebben, kies dan voor Progress OpenEdge onderhoud en beheer van Flusso. Wij zorgen dat ‘de boel in de lucht’ blijft. We attenderen op nieuwe versies van Progress OpenEdge die we - indien gewenst - voor je installeren, we regelen betrouwbare en recente backups van je applicaties of bewaken de monitoring van je systemen. Daar heb jij geen omkijken meer naar, want wij houden alles voor je in de gaten.

Support op maat

Bij Progress OpenEdge onderhoud en beheer van Flusso kies je zelf wanneer we bereikbaar zijn voor support. Zo bepaal jij de support window die bij je past. Wil je bijvoorbeeld altijd kunnen bellen bij vragen, dan kies je voor 24-7 support. Of misschien is ‘gewone’ bereikbaarheid tijdens kantooruren voor jouw bedrijf voldoende. Kortom, we bieden support op maat.

Waarborging van je kennis

Bij veel klanten zien we dat een verschuiving in personeel of een kleine IT-afdeling verlies aan kennis over de Progress OpenEdge-applicatie veroorzaakt. Bij ons is altijd iemand beschikbaar die je applicatie kent en kan beheren. Wanneer we je applicatie in beheer nemen, zorgen we namelijk dat meerdere collega’s het onderhoud, beheer en de bijbehorende werkzaamheden kunnen uitvoeren met alle actuele kennis.

Samen bepalen we welke activiteiten wij uitvoeren en wat je zelf wilt doen. Zo stellen we onderhoud en beheer van
Progress OpenEdge-applicaties op maat samen voor je. Hieronder volgen een aantal voorbeelden van werkzaamheden waarmee we je kunnen ontzorgen van onderhoud en beheer.

 

Betrouwbare Progress OpenEdge-hosting

We verzorgen de hosting van je Progress OpenEdge-applicatie en we helpen je kiezen met de beste vorm. Je kunt rekenen op moderne en betrouwbare hosting van je software, bijvoorbeeld in de cloud. Hiervoor werken we samen met meerdere betrouwbare partners. Wij nemen dus het volledige Progress beheer van je over.

 

Geen omkijken naar je database

Wij beheren en onderhouden je database, oftewel DBA (Database Administration). Bij ons betekent dat inrichten, monitoren en optimaliseren van de Progress OpenEdge-database. Het doel daarvan: jij hebt er geen omkijken naar. Als de alarmbellen bij ons afgaan, brengen we je natuurlijk meteen op de hoogte.

 

Altijd een backup

Wij zorgen dat er een goede backup is van je applicatie en van de data in die applicatie. Altijd. Zodat je bij een (onvoorziene) calamiteit terug kunt naar de situatie van vlak voor de calamiteit. Zo gaat hard werk van collega's of belangrijke informatie niet verloren.

 

Inzicht met monitoring

De monitoring en beheer van je Progress OpenEdge-applicatie volgt de prestaties van je hardware (schijfgebruik, CPU, geheugen, etc.). Ook de applicatie-prestaties volgen we (logfiles of achtergrondtaken) en de prestatie van je database is inzichtelijk (database up en performance van de database). Wij houden je hardware, software en database in de gaten en melden je wanneer maatregelen nodig zijn.  

 

Altijd een up to date Progress OpenEdge applicatie

Technisch heb je geen omkijken naar je applicaties. Komt er een nieuwe versies van Progress OpenEdge? Of switch je van operating system? Zijn er componenten die moeten worden bijgewerkt? Wij brengen je op de hoogte en regelen - na jouw goedkeuring - de updates voor je.

 

Realisatie van changes of fixes

Op verzoek kunnen we changes of fixes van je Progress OpenEdge-applicaties verzorgen. Wil je verandering van functionaliteit? Kunnen we foutjes in de software oplossen? Of kunnen we business-processen verbeteren door middel van aanpassingen? Wij helpen je. Activiteiten die we bijvoorbeeld aanbieden zijn ontwerp, development, unit-testen of opleveringen. Zo worden probleempjes of foutjes snel opgelost en wordt gewenste functionaliteit werkelijkheid.

 

Meer weten over onderhoud & beheer van Progress OpenEdge ?

Vertel me meer over je applicatie en hoe we kunnen helpen met Progress OpenEdge onderhoud & beheer.

bel met mij bel met me op: +31 (0)33 - 4347680
Harold Schuur
Harold adviseert klanten over Progress OpenEdge-werkzaamheden en helpt met de keuze voor Progress onderhoud & beheer
Generic placeholder image
Vereist
Vereist